close

2013 北海道冬日之旅 Day 10

文章日期:02/21/2013 01:36 pm

今日會由二世古返札幌,由於早兩日中午之後二世古的天氣異常恐劣,所以胙天就己經決定今日要早點出發,所以晨早起身,梳洗好,整理好行李搬落樓下,再收搭一下間屋,8點鐘出門口,就鎖好門,拎條鎖匙上去接待處交鎖匙,順便話俾佢知,個暖氣都係唔WORK,我地涷左一晚,個接待員好好戲,係咁話"oh really" "oh sorry",跟住,禽晚幫我個外國人員係後面出黎,都係話“Oh Sorry",交足戲。



 

沿途積雪都很嚴重,連高速公路都因天氣恐劣關閉。





出車返札幌,去到札幌,唔係返酒店,而係先去JR TOWER 果邊,食個飯先,再行陣街。

一心去STELLAR PLAZA 上面食壽司根室まる,點知間野無開,只係有果員工企係出面,唔識日文梗係唔知做乜,CHECK番先知,原來間野之前食壞人,所以要全線停業調查清潔。

 
 
結果去左隔離食定食。
 
 
 

 

 

 

食完去行街,行大丸,行NE-NET,行BIG CAMERA,本來想行埋mercibeaucoup;, 點知裝修中下個星期先開,失望

行完去酒店CHECK INCHECK IN 完,去左巴士站睇下聽日係邊度搭車,跟住由狸小路落去地下街,由狸小路行去JR站。








早幾年黎,呢條地下街仲起緊,今次黎到已經起好,地下街好好行,上面落大雪都無有怕。



行完,搭番車返狸小路食飯

 

唔知食乜好又去食牛角。不過未有位,訂枱,行多陣轉頭再黎。去左行虊店。

 

食晚又係叫放題。



但今日唔知點解,一黎到我地話ORDER放題,佢就問我地要幾多個牛角飯,跟住我想ORDER野食佢話係咁話OKOK。好似話我地先會上D野先,你之後先再叫啦。

跟住就送D拼盤黎,牛舌有幾碟,我地都唔食牛舌,黎咁多做乜。

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    小龍女的部落格 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()